Music Marketing: Using Twitter To Get 1000’s of Real Targeted Fans and Sell More Music, Social Media Promotion for The DIY Musician
Il libro “Music Marketing: Using Twitter To Get 1000’s of Real Targeted Fans and Sell More Music, Social Media Promotion for The DIY Musician” si concentra sul marketing musicale e sulla promozione attraverso l’utilizzo di Twitter.
Sean Levi fornisce consigli e strategie specifiche su come utilizzare Twitter per ottenere migliaia di fan mirati e aumentare le vendite di musica.
Il libro è rivolto ai musicisti indipendenti che desiderano promuovere la propria musica attraverso i social media e sfruttare il potenziale di Twitter come strumento di marketing.
Copre argomenti come:
- L’ottimizzazione del profilo Twitter
- L’uso di hashtag
- La creazione di contenuti coinvolgenti
- L’interazione con i fan e la conversione dei follower in acquirenti di musica
L’obiettivo principale del libro è aiutare i musicisti a sfruttare al meglio le opportunità offerte da Twitter per raggiungere un pubblico più ampio e ottenere successo nella promozione della propria musica.
Learn How To Use Twitter To Gain 1000’s of REAL Targeted Fans
You’re about to discover how to use social media to gain a huge online following. You’ll learn how to efficiently mange your twitter account and create engaging content to share with your fans. You’ll also learn how to do some automation so you can save time when putting your content out there.
Here Is A Preview Of What You’ll Learn…
Continua a leggere qui: Music Marketing : Using Twitter To Get 1000’s of Real Targeted Fans and Sell More Music, Social Media Promotion for The DIY Musician di Sean Levi
- How to set up your twitter account
- Twitter Terminology
- How to target fans that will love your music and engage with you
- How to work with Twitter’s limits and keep on their good side
- How to automate parts of the process to let you focus a bit more on your music
- How to get rid of followers who don’t engage with you
- And much, much
more!